Великий ребрендинг у водному поло — Федерація водного поло України офіційно презентувала новий логотип, анонсувала запуск мобільного застосунку та незабаром покаже оновлений сайт. Це — не просто візуальні зміни, а новий етап у розвитку водного поло в Україні.
Ідею створення сучасної цифрової платформи для гравців, тренерів, клубів та вболівальників прокоментував Гліб Шульженко, колишній ватерполіст, а нині керівник проєкту з боку компанії Swipex, яка займалась оновленням айдентики.
«Усе почалося з ініціативи президента федерації Олександра Свіщова та його команди — з бажання не просто підтримати водне поло, а дати йому нове сучасне дихання в Україні. Для мене цей проєкт особливий: я багато років грав у водне поло, а згодом присвятив себе створенню цифрових продуктів. Коли зʼявилася можливість поєднати ці дві сфери — сумнівів не було. Ми мали зробити щось справді вартісне для людей. Так і виникла ідея створити сучасні джерела інформації про водне поло — зручні й привабливі для гравців, тренерів, клубів та вболівальників. А разом із цим — втілити нову айдентику, яка відповідає часу, викликає емоцію та повагу. І в молоді, і у ветеранів спорту. Дякую всім, хто долучається та небайдужий до розвитку водного поло в Україні, навіть у такі складні часи.
Окрема подяка нашим захисникам і захисницям: завдяки вам ми маємо змогу працювати в тилу та розвивати Україну.
Це лише початок, попереду ще багато важливих кроків», — зазначив Гліб Шульженко.
Ребрендинг охоплює не лише зовнішній вигляд, він створює основу для майбутнього водного поло в Україні: більш відкритого, доступного й сучасного.
Ідею створення сучасної цифрової платформи для гравців, тренерів, клубів та вболівальників прокоментував Гліб Шульженко, колишній ватерполіст, а нині керівник проєкту з боку компанії Swipex, яка займалась оновленням айдентики.
«Усе почалося з ініціативи президента федерації Олександра Свіщова та його команди — з бажання не просто підтримати водне поло, а дати йому нове сучасне дихання в Україні. Для мене цей проєкт особливий: я багато років грав у водне поло, а згодом присвятив себе створенню цифрових продуктів. Коли зʼявилася можливість поєднати ці дві сфери — сумнівів не було. Ми мали зробити щось справді вартісне для людей. Так і виникла ідея створити сучасні джерела інформації про водне поло — зручні й привабливі для гравців, тренерів, клубів та вболівальників. А разом із цим — втілити нову айдентику, яка відповідає часу, викликає емоцію та повагу. І в молоді, і у ветеранів спорту. Дякую всім, хто долучається та небайдужий до розвитку водного поло в Україні, навіть у такі складні часи.
Окрема подяка нашим захисникам і захисницям: завдяки вам ми маємо змогу працювати в тилу та розвивати Україну.
Це лише початок, попереду ще багато важливих кроків», — зазначив Гліб Шульженко.
Ребрендинг охоплює не лише зовнішній вигляд, він створює основу для майбутнього водного поло в Україні: більш відкритого, доступного й сучасного.