Колаборація Федерації водного поло та еко-бреду RDNT, заснованого Андре Таном
Мода і спорт об'єдналися заради благородної мети.
Капсульна колекція футболок колаборації бренду RDNT та Федерації водного поло України має на меті збір коштів для дітей, що страждають від війни.
Андре Тан, дизайнер та засновник еко-бренду RDNT: «Ідея колаборації бренду та Федерації водного поло виникла невипадково. RDNT - це бренд щастя, а людина максимально щаслива, коли вона у воді. «Вода» - назва нашої першої колекції. І коли я побував на грі у водне поло, я зрозумів, що гравці так само кайфують від того, що вони роблять, вони щасливі, вони грають з великим ентузіазмом. Я побачив цей драйв, цей настрій, це щастя і зрозумів, що саме з водним поло ми повинні зробити колаборацію для благородної мети. Мені здається, що вийшло круто, ми отримала справжній кайф і радість."
Усі кошти від продажу футболок цієї колаборації будуть спрямовані у благодійну платформу dobro.ua для допомоги дітям, котрі перебувають на лікуванні в медичних закладах України. Зібрані благодійні кошти будуть направлені на закупівлю ліків, витратних матеріалів та необхідного медичного обладнання. Також в рамках колаборації планується надання гуманітарної допомоги дітям переселенцям і їх сім'ям.
"Оскільки, в країні триває повномасштабна війна і приводів радіти не так багато, перемоги на спортивному фронті – це радість і водночас доказ, що українці перемагають на всіх фронтах. Ми прагнемо привернути якомога більше уваги до водного поло в Україні. І я думаю, що колаборація з модним брендом є ще одним хорошим способом зацікавити якомога ширшу аудиторію цим прекрасним видом спорту та водночас зібрати кошти для допомоги дітям, що постраждали від війни" - Олександр Свіщов, президент Федерації водного поло України.
Гравці збірної України з водного поло Ігор Кечерджи, Максим Осика, Роман Грищук