Капсульна колекція футболок колаборації бренду RDNT та Федерації водного поло України має на меті збір коштів для дітей, що страждають від війни.
Андре Тан, дизайнер та засновник еко-бренду RDNT: «Ідея колаборації бренду та Федерації водного поло виникла невипадково. RDNT - це бренд щастя, а людина максимально щаслива, коли вона у воді. «Вода» - назва нашої першої колекції. І коли я побував на грі у водне поло, я зрозумів, що гравці так само кайфують від того, що вони роблять, вони щасливі, вони грають з великим ентузіазмом. Я побачив цей драйв, цей настрій, це щастя і зрозумів, що саме з водним поло ми повинні зробити колаборацію для благородної мети. Мені здається, що вийшло круто, ми отримала справжній кайф і радість."
Усі кошти від продажу футболок цієї колаборації будуть спрямовані у благодійну платформу dobro.ua для допомоги дітям, котрі перебувають на лікуванні в медичних закладах України. Зібрані благодійні кошти будуть направлені на закупівлю ліків, витратних матеріалів та необхідного медичного обладнання. Також в рамках колаборації планується надання гуманітарної допомоги дітям переселенцям і їх сім'ям.
"Оскільки, в країні триває повномасштабна війна і приводів радіти не так багато, перемоги на спортивному фронті – це радість і водночас доказ, що українці перемагають на всіх фронтах. Ми прагнемо привернути якомога більше уваги до водного поло в Україні. І я думаю, що колаборація з модним брендом є ще одним хорошим способом зацікавити якомога ширшу аудиторію цим прекрасним видом спорту та водночас зібрати кошти для допомоги дітям, що постраждали від війни" - Олександр Свіщов, президент Федерації водного поло України.
Гравці збірної України з водного поло Ігор Кечерджи, Максим Осика, Роман Грищук
Придбати футболки колаборації бренду RDNT та Федерації водного поло України можна тут:
https://rdnt.store/products/water-t-shirt-choise-for-joy